tisdag 26 oktober 2010

Tisdag.

Precis parkerat bakdelen i soffan efter en fullspäckad dag. Det gillar vi. Men imorn ska jag skriva vad-jag-ska-göra-lista. Har egentligen massa saker jag borde göra, men tar mig inte riktigt tid till det utan prioriterar de saker som är roligare. Vilket inte är okej. Skärpning.

Imorse fick jag nygrillierad julskinka på färskt bröd, uuh så gott. Längtar redan tills onsdag morgon. Åkte in till stan och mötte upp Emma för en lunch/fika. Det var inte igår, men de va som alltid lika kul och träffa henne och få lite update och jag tillbaks. Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång bara. Fast iofs jag träffade henne en snabbis igår när jag & Louise var på Willys och köpte godis.
Efter några timmar med massa snack mötte jag upp Louise för nästa dejt. Vi tog oss en promenad till Gengåvan, och sen hem till mig. Blev en långpromenad idag igen, skööönt. Igår gick vi ca 7 km, och idag ca 1 mil, undra vad vi skitar på imorn? Väl hemma hos mig åt vi upp alla rester från gårdagens thaimat. Hela fem rätter hade dom lagat till oss igår, dock kunde jag bara äta två av dom. Men louise provade allt hon, kvittade ifall de var friterad bläckfisk eller ifall de var fem miljoner chili i. Hon åt det hon. Medans jag var feg och inte vågade prova det. Jag höll mig till de jag visste vad de var och inte allt för starkt.
Nå tillbaka till dagen, efter maten gick vi iaf hem till syrran och sedan iväg på auktion. Var dock väldigt mkt folk idag så de var ganska dyrt. Men kul och hitta på något än och sitta hemma iaf.

Imorn ska jag göra allt de där tråkiga som jag har dragit mig för. Ringa några samtal, betala räkningar, skriva lite ansökningar osv. Usch. Nej nu ska jag sova, har bara sovit 4 timmar inatt vilket känns..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar