tisdag 5 oktober 2010

10 saker ni inte visste om mig.

Jag har så ont i magen så jag måste försöka att tänka på någonting annat för en stund. Hittade dessa frågor som ja tänkte svara på.

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?Facebook, hotmail, aftonbladet

2. Sjunger du hemma eller i duschen?Inte så ofta, men i duschen isf.. Där förhoppningsvis ingen hör mig.

3. Kan du spela något instrument, vad?
Gitarr (Luftgitarr)

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Inte så mycket som jag kanske skulle vilja, men vad ska man skriva om liksom..

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Det är många de.

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?Carolina Gynning, Josefin Craford & Carina Berg.

7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
Strumpor, fråga mig inte varför. Men jag äger nog över 500 par. Bara med motiv på, det är viktigt!

Bildbevis, detta är bara oanvända strumpor som jag har i en låda under sängen, har minst 2 flyttkartonger ute i förrådet också.

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
Mes

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Välkommen åter, solsidan bl.a

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Jag måste lukta på saker, är väldigt svag för sköljmedel och tvättmedel. Nästan viktigare att de luktar gott än att det blir rent, skämt och sido.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar