tisdag 5 oktober 2010

Kaviar

Som sagt Mats kom och plockade upp mig kl 11.00 sen åkte vi hem till syrran och plockade upp henne för att sedan avnjuta en god frukost buffe på Kaviar.
Gick en sväng på stan innan jag skulle vara på föreläsningen kl 13.00 som förövrigt var bland den tråkigaste jag varit på, höll på och somna flera ggr. Var bara massa repetion och hade nog världens tråkigaste kille som höll i, han pratade i samma tonläge hela tiden, gjorde liksom ingenting för att det skulle bli intressant eller roligt att lyssna på honom.. Det värsta är att jag ska dit imorn igen. Usch! Som tur är så är de bara 2 timmar.

Träffade på söta Anna också som ska ha bebis i december. Var så söt med sin stora mage. På tal om bebis. Sofie fick en lite kille imorse också, stort GRATTIS till er! Äntligen ville han komma ut!



                                     Marre blir generad när jag tar fram kameran.
                     
Han var tvungen att stila hur fort hans bil gick. WOOOW!

Frukostbrickan på Kaviar, är fortf mätt.

                                                     Marre är en riktigt linslus
                                                             Våfflor till efterätt blev det.
                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar