fredag 1 oktober 2010

Slut som artist!

Precis parkerat asset i soffan, har jobbat nästan 15 timmar idag. Är därför helt slut som artist. Så orkar inte skriva så mkt mer just nu. Blir bums i sängen, då jag ska upp tidigt imorn igen och jobba i Kristinehamn. 8.00 går tåget! På tal om tåg så var det självklart försenat förut när vi skulle hem, ett annat tåg hade spårat ur. Men tillslut så fick jag sätta mig ner för första gången på hela dagen, bortskett från när jag käkade lunch då. Har träningsvärk i vaderna efter att ha stått / gått i högklackat hela dagen. Damn, nu blev inlägget längre än vad jag hade tänkt så därför sätter jag punkt här och berättar mer imorn! Ska vara lite social också mot min gäst, som var så snäll och hämtade mig på tågstationen när jag kom fram till kd, fast jag inte hade ringt, då min mobil dog nångång i eftermiddags (handikappad, svar ja). Så de blev en glad överraskning =) Tack tack igen!

Sov gott, bilder kommer imorn!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar