söndag 3 oktober 2010

Out of controll

Godmorgon. Eller god eftermiddag rättare sagt. Unnade mig en sovmorgon idag. Kanske lite för lång, då jag vaknade vid 1. Har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv. Men efter en fullspäckad vecka och lite sömn så behövde nog min kropp detta. Jag som annars måste sova minst 8 timmar annars, har kanske bara sovit 4-5 timmar varje natt. Sådär nu fick ni kanske lite för mkt information.. men så är det. Nu lämnar vi det tycker ja.

Det blev en mycket lyckad kväll igår. Efter jobbet åkte jag hem och svirade om till festkläderna. La på lite festmake up och åkte vidare hem till Emelie. Korkade upp, och festen var igång. Planerade en resa också som kommer bli av i november. En hel månad drar vi! Så jävla gött, vart vi ska åka håller jag lite på tills vi har bokat. Men den kommer bli lika bra om inte bättre än förra årets resa till Thailand, som faktiskt är väldigt svårslagen. Oj oj vilken resa säger jag bara!
Åter till kvällen: Vid halv elva hörde vi musiken från grannarna, och tänkte att vi skulle göra dom sällskap. Så vi ringde på, ingen öppnade.. vi gick rakt in. Grabbarna blev verkligen överraskade. Men vilken lyckad fest, spontan sådär.. Pratade, skrattade, & sjöng tills klockan blev midnatt. Då beställde vi en cab, gick in på bmb och skakade rooompa tills stängningsdags.. Sen fortsatte jag att dansa hem till sängen, där jag slockade som ett litet kiddo i fosterställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar