måndag 18 oktober 2010

Hjääälp.

Sitter med färgen i håret nu. 15 minuter stod de att man skulle sitta innan man skulle ta i resten av håret. Jag sitter här spänd som fan. Hatar att färga håret hemma, då man aldrig vet hur resultatet blir.. Är livrädd för att bli orangehårig igen.
Egentligen tänkte jag vänta tills på fredag då Emelie är hemma igen så hon kunde hjälpa mig. Jag brukar få färga hennes hår, så tänkte ge igen .. Men orkade inte vänta så länge kände ja.. Vill få bort utväxten nuuuu pååååå eeennn gååång. Gotta go

Update: Woho, de blev inte orange.. Jag är super nöjd, fick den här pärlblonda tonen som ja var ute efter! All cred till Loreal paris - Casting creme gloss (Light pearl blond) Ska springa bort till travet nu. Lucky me som har så nära ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar