onsdag 6 oktober 2010

Loreal

Ni är några som har undrat vad jag har jobbat med när jag har haft sånna långa arbetspass och varit och jobbat i andra städer. Det är så att jag jobbar lite extra för Loreal. Så i fredas var jag i Arvika och gjorde min första dag. Hade ingen aning om hur det skulle va, men det gick väldigt bra, trevliga människor så dagen gick väldigt fort.
Sen på lördagen var jag i Kristinehamn. Är väldigt stolt över mig själv att jag hittade till de butiker jag skulle jobba i. Då jag gick av på tåg/buss stationen och hade ingen aning om vart de va jag skulle, självklart visste jag vad affärerna hette och på vilken gata de låg på. Men det är ändå inte så lätt när man inte brukar vara i de olika städerna så ofta.  Men jag lyckades hitta rätt ganska snabbt båda gångerna. Har träffat väldigt mkt olika personer dom här två dagarna.. Väldigt trevligt faktiskt. Men en sak vill jag lova, hade seriöst träningsvärk i vaderna och så ont i fötterna efter två långa dagar i högklackat. Kan inte påstå att jag satt ner mkt, på lunchen bara i stort sett, och självklart jag när jag åkte dit/hem.

Här är bara litegrann av allt jag hade och visade/sålde. Är både till tjejer och killar. Jag använder själv  Loreal- Youth Code. Den asken längst ner till vänster.


Dom här bilderna bjuder ja på, efter en mkt lång dag i Arvika. Mitt tåg gick ju inte hem förens vid 21, och jag slutade 19. Sen var självklart tåget försenat 40 min så detta underhöll jag mig med. OBS detta är inga seriösa bilder bör tilläggas ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar