lördag 23 oktober 2010

Julmat i Oktober

Har varit och storhandlat med papi. Så nu är kylskåpet fullt igen.. Tackar! Det står julbord på menyn ikväll. Det ska bli så gott. Magen skriker efter mat, plus att det blir en bra grund inför kvällens bravader =) Då blir det utgång med de bästa tjejerna!
Inte nog med att jag är trött och ser ut som en levande zombie, har en halv tand också. Tandläkaren var stängd igår så måste gå såhär tills på måndag! YEEEY!  Pappa & syr frågade mig vad jag höll på med i affären. Gick omvägar och gömde mig bakom hyllorna när jag såg folk jag kände. Kände inte för att göra så folk skulle få hjärtinfark. Skämt och sido.

Fick massa fina presenter av pappa. Bl.a underkläder, smink, hygienartiklar .. :) Me like! Jag kan också säga såhär.. Han var inte de minsta brun. Jag var tom brunare med min solariehud.. Inte ok. Frågan är ju vad han hade gjort? Dock var han stolt över sin moppebränna, vill säga bara lite färg på armarna. Hm? Han hade inte ens varit på stranden en enda gång. Visst de hade regnat ganska mkt i början, då det är regnperiod där nere just nu. Men ändå. INTE OK! Tack och hej för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar