lördag 16 oktober 2010

Nedräkning

Idag är det En vecka, alltså sju dagar, 168 timmar, 10080 minuter, 604800 sekunder kvar tills min pappa landar i Sverige igen. Som jag längtar. Vi ska äta julbord då. Längtar lite till bara för det.

Idag tänkte jag lägga in alla bilder som jag har tagit denna vecka, har blivit lite dåligt på bloggfronten som ni kanske har märkt. Men idag är jag ledig och inga planer så idag tänkte jag ta mig tid till det (men inte just nu) Senare i promise!

Saknar min andra hälft också, men snart kommer hon hem igen, då blir det massa hyss igen, De vi är bäst på! Har massa roliga saker att se fram emot, vilket gör hösten/vintern lättare att ta sig igenom. Mer om det en annan gång.

2 kommentarer:

  1. Hehe, det var någon sida på internet! Sökte på nedräknare på google så kom det upp =) Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Här!! http://www.oneplusyou.com/bb/countdown

    SvaraRadera