måndag 18 oktober 2010

Helgen

Goddag alla kära läsare!
Precis läst morgontidningen och ätit frukost med seven heaven i bakgrunden. Bra start på på dagen. Måndag idag. Veckorna bara flyger iväg ju. Och det börjar bli seriöst kallt ute. Var nere på nästan tio minus häromdagen ju. Brr. Ta mig till värmen NUUUU!

Fredags da, meningen var ju att jag skulle sitta hemma och kolla på idol. Vilket jag gjorde också, fick sällskap av sis också. Men vid tio får jag ett mess av Ola som frågar om jag hade lust å ta ett glas eller två. Min första tanke var BUZZ. Då vi hade spelat de kvällen före också.. Drog på mig lite makeup å tog en cab in till stan. Jag dängde skiten ut honom. Vilket slutade i några fler glas än två. haha. Sedan kom några kompisar till Ola så då blev vi lite fler spelare vilket var mkt roligare.  Vid halv ett traskade vi ner på kroggatan för att kolla läget. Gick in på ankan först, där har jag haft mkt roligt. Men känner nästan ingen där längre, så vi gick vidare till Tempel, där var det ännu mindre folk och ännu tråkigare. Johan bjöd på Falken vilken är min favoritdrink, utan att han visste om de innan. Me like.
Traskade ändå bort till Score där Magnus & Robert var. Shakade loss med dom på världens minsta och varmaste dansgolv. Svetten bara sprutade om alla. Mötte upp resten av grabbarna utanför, innan vi gick tillbaka till olas place för att äta hemmagjorda hamburgare och spela buzz. Natten innan fick vi korv, jag och ola delade typ på ett paket. Kan säga att jag vet inte när jag kommer kunna äta korv igen.. Uuh. Tog en cab hem igen vid 3 och somnade som ett litet kiddo.

Lördan: Fick ju som sagt mess av en vän om att han ville bjuda mig på middag. Åkte in till stan (mitt i trafiken från Mamma Mia) YES! Blev några minuter sen, men fint folk kommer ju alltid sent. right? Beställde in en öl/cider till mig. Bestämmde oss för en varsin köttbit med råstektpotatis & bea. Behöver jag säga att det smakade väldigt bra?! Då jag endast hade ätit frukost också passade denna middag extra fint i magen. Tack tack igen. Några timmar senare efter mycket skratt, drinkar, djupa disskutioner..
Mötte jag upp Louise för att sedan gå till Hanna och brudarna. Jag var lite salongsberusad när vi kom dit, drack några glas vin sen var vi alla på g. I slutet satt vi och lyssnade på disneymusik ;) haha.
Gick bort till Blue moon. Söta Anna hade fixat lista åt mig. Tack tack! :) Så de va bara att knalla in. Hade som vanligt en väldigt lyckad kväll där innan jag åkte hem.. Vilket inte slutade lika bra, men jag är ledsen för de mer kan jag inte göra/säga. Antingen accepterar man ursäkten eller så gör man det inte.

Söndan: Låg i sängen extra länge och drog mig, pratade i telefon i flera timmar och gårdagen bl.a . Man måste ju uppdatera varandra.. ;) Tjejer ni vet. Så de går åt några timmar i telefon åt de. Sen åt jag mat, förflyttade mig till soffan där jag tillbringade resten av tiden. Sen kom Louise och gjorde mig sällskap. Kollade på Rallybrudar..
Idag ska jag färga håret, ta en promenad, träffa sis å sen blir de trav. Vi tänker inte ge upp! Så de så.  Sry för långt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar