måndag 4 oktober 2010

Paranormal activity..

Dålig uppdatering, men cred till er som ändå är inne och kikar. Ska försöka att bli lite bättre på att uppdatera och lägga in lite bilder också, för jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg utan bilder.. Men oftast bloggar jag från laptopen, och jag vet inte hur jag lägger in bilder på den. Pinsamt värre men så är det.
Föreläsningen idag skulle ha hållt på i 2 timmar, men vi fick gå redan efter en halvtimme. Tackar. Åkte hem till mamma där hon bjöd mig och syrran på mat, spaggetti och köttfärssås. Yummie! När jag kom hem så hyrde jag en film på nätet, vilket har blivit lite som en dålig vana. Vilket kommer synas på min nästkommande telefon räkning. Headweb is the shit! Bra grej alltså. Prova själva vettja, skit smidigt om man som jag inte fattar hur man laddar ner filmer från internet och ibland inte orkar åka ner till affären och hyra en så har man alla filmer på internet! Skit enkelt.

Sen kom syrran med en godispåse och en film paranormal activity.. Jag brukar inte gilla skräckfilmer då dom alltid är så overkliga och oftast spårar ur, men denna var faktiskt lite läskig.. Man skvätte till några ggr om man säger så. Mats kom också, han var nog den som blev räddast.



Nu ska jag fin slipa min rapport från helgens jobb. Sen ska jag sova. Måste vara pigg imorn när Mats kommer och plockar upp mig för vi ska åka och äta frukost på Kaviar innan min föreläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar