torsdag 21 oktober 2010

Presenter..

Håller på och gör sånt där som man måste göra, städa & tvätta. Tur för mig att jag har tvättmaskin i lägenheten för de var inte direkt så varmt ute idag. Ska försöka hålla mig inne så mkt som möjligt. Fast har några ärenden som jag måste göra. Så jag måste dock gå ut ändå.. Fast åt andra sidan så skiner ju solen :)

På tv:n spelar dom julmusik, det känns så långt borta men ändå så nära.. men vad jag helt plötsligt längtade till jul då.. Älskar julen. Men sen när den har varit så får det gärna bli vår & sommar igen.. Eller jag fyller ju år där imellan också, okey då efter min födelsedag så får de gärna bli vår & sommar. Fast jag vill ju inte bli äldre, så vi skiter i min födelsedag och hoppar direkt till vår & sommaren. Hm, lite flummigt inlägg. Vet inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget.. Kanske ska återgå till de jag höll på med, ah de är nog bäst så jag blir klar nångång.

Kan iofs slänga upp en bild på några presenter jag fick igår från veckore´vyn som jag helt hade glömt bort, så de kom som en positiv överraskining.

 Jag fick ett svart och ett vitt linne, en dvd och en klocka. Visst det är inte världens finaste saker, men har jag sagt att jag älskar presenter. Speciellt när man inte ens vet om att man ska få dem.

På baksidan av linnet var den en haj som de står i like you i ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar