lördag 9 oktober 2010

Thai people ;)

Nu luktar jag gott igen, så nu är allt i sin ordning igen. Mamma kom precis hit också med vin till mig. Hon fick några krämer i utbyte ;) Bra deal.
Ska snart lägga på lite make up & fixa till håret.. Dock har jag ett problem. Vad jag ska ha på mig ikväll, de ständiga problemet. Gaah.

Hahahaha, Pappa ringde nu. Han satt på en bar där vi har hängt en hel del under våra besök i Thailand. Mats bar. Där har vi druckit de enda och de andra eller hur Emelie ;) Så fick prata med några thailänska vänner som jobbar där. Ååh, ta mig tillbaka NUUUU! Men shit vilket bra humör jag blev på nu igen! NU KÖR VI!!!! :D

Såhär luktar jag nu ;) Idag känner jag för att ge er massa onödig information ;)

 Blev lite läsnig av nya vr
 Självklart löste jag korsord också, var dock ganska svårt denna gång.. Eller så är det jag som är trög.
Håller på och läser lite thai också. Vilket går sådär. Men jag ska lära mig :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar