onsdag 6 oktober 2010

Lexington

Gud vad jag har blivit tankspridd, glömde t.ex. min cykel i stan igår, så jag fick ta den hem idag ist. Inte dåligt av mig att komma ihåg den idag. Men de kanske var för att igår gick jag ner till hamnen och köpte sängkläder på Incentro. Älskar Lexington märket och tror bara att det är dom som har dom i karlstad. Ifall har dom störst utbud. Fick med mig ett blått sätt denna gång. Så tvättade de igår och har nu precis bäddat rent i sängen. Älskar att sova i renbäddad säng, finns nog inge bättre. Synd att man inte kunde känna dofter genom datorn, för mitt nya sköljmedel luktar sååååå gott :)

Det rosa lexington:et som ligger brevid köpte jag sist. Hade det i sängen innan, men nu ville jag byta! Tycker det är så fint när man har rutiga kuddar och randigt påslakan. Det bryter av lite. Så det fick det bli!




Hittade några kuddar också som jag vill ha, men dem tänker jag skriva på min önskelista. Det är ju inte så långt kvar till julafton så! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar