måndag 18 oktober 2010

Tackaaaar

Pengar rullar in som dom ska, de går bra nu! Haha. Det blev några silvermynt tillbaka i plånboken. Både jag och sis satt å svor när de va nån häst vi inte ville ha med i upploppet, å skrek & klappade händer när våra hästar en efter en vann! Kan säga att vi gick in till hundra procent. Folk skrattade åt oss.
Längtar redan tills nästa måndag. Fast har lite andra roliga saker denna vecka som jag också ser fram emot.
Träffade min gamla svärfar också, han undrade hur de gick för oss förra veckan eftersom vi var där igen. Sa att vi inte vann, så ska bli kul att berätta för honom nästa måndag att vi vann. Han kommer säkert inte tro på oss ;)

Blev ett helt inlägg om bara trav, sry! :) Nu inväntar jag Lite sällskap och sen blire paradise hotel. Kommer säkert få skratta lite innan jag ska dänga huvudet i kudden. Imorn blire hårdträning igen. Ska visa er mina mördar övningar jag kör (började idag) Nu ska kroppen trimmas. Ojojoj. Och jag känner att jag har motivationen också, är så tagggad! Nu kör vi!
Nån som vill joina mig på sats färjestad kanske?

2 kommentarer: