lördag 9 oktober 2010

2 become 1

Idag bestämde jag mig för att släppa taget, HELT! Vet att jag borde ha gjort det mycket tidigare men har liksom inte orkat. Har väll hela tiden trott att det skulle bli bra, har levt i en bubbla, en dröm kanske man skulle kunna kalla det. Alltid hoppas på det bästa, men precis när de håller på och bli bra kommer de alltid något emellan. (ett tecken kanske, så ser jag på det nu) Så är man tillbaka på ruta ett igen, har hållt på så i 9 månader. Man måste bestämma sig helt innan man kan gå vidare. Idag gjorde jag det, och fick ett väldigt fint avslut på allt. Tack! Jag är långt ifrån hel, men har haft ett väldigt bra skal utåt. Kanske därför jag har gjort som jag gjort det senaste halvåret. Men nu är vändningen här, och jag känner verkigen hur bra dom sista månaderna detta år kommer bli! Jag vill absolut inte glömma någonting. Detta har fått mig och växa som person, nu ska jag bara lära känna mig själv! Njuta av allt vad livet innebär och de ska jag göra med mina otroligt fina vänner som betyder allt för mig. Ni vet vilka ni är. Love you!

"Vilken tur jag hade, du var det viktigaste i livet, du gjorde mina dagar. Men jag är bara ett kapitel i ditt liv nu. Om du kan lova mig någonting, så lova mig att när du är ledsen eller osäker eller har tappat tron, se då på dig själv genom mina ögon. För i mina ögon är du perfekt"

TACK, I love your words!

Sådär nu har jag varit djup nog. Inte meningen, nu ska jag ta en långpromend och sen ladda om för kvällen som kommer bli den bästa på länge. Jag är fri!

1 kommentar:

  1. Gillar när det djupa kombinerar det ytliga :) Mer av det djupa om jag får bestämma:) Hoppas allt är bra med dig nu. Kram

    SvaraRadera