fredag 8 oktober 2010

Fredasmys

Fan va jag är mätt. Blev dock inga revbenspjäll. Utan vi gjorde bakpotatis, med röra och en fräsch sallad till. fredasmys delux. Nu sitter jag och väntar på att få reda på Idol resultatet. Sen ska jag dänga huvudet på kudden och sooooooova. Kan bjuda på några kort medans de är reklam.

Här är mina snygga brillor, dock har jag bara dom när jag är hemma. Ser ut som jag inte har någon överläpp, kanske dags att spruta i lite restylane ;)


 Gårdagens outfit: Linne från Gina, skinnbyxor från Zara, skor från scorett



                                                                     Min standard pose



  Fredagsmiddan


                                             

Väntar på ett samtal också, vi lyckades rätt bra med våran plan. Nu måste vi bara tänka hur vi ska gå vidare med detta! Jag är i chock. Hur någon kan göra så? Blir så förbannad. åh, bäst att jag slutar innan jag skriver allt för fula ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar