tisdag 12 oktober 2010

Shopaholic

Nästan precis hemkommen från en heldag med mamma & sis. Myspys. Mötte upp mami på stan efter frukosten på Kaviar. Shoppade & fikade innan sis kom och hämtade mig. Hem för att ladda om batterierna innan vi åkte tillbaka till stan för att plocka upp mami igen. Med massa pengar i plånboken rullade bilen mot auktionen. Stannade dock vid skopunkten och alla tre fick ett varsitt par skor. På auktionen blev de massa inrop och mycket skratt. Med en hel del impuls köp och en del planerade köp (Nu skulle dom som höll i ekonomi föreläsning döda mig om dom läste detta) så blev vi några silvermynt fattigare men några påsar/saker rikare. Man måste ju se de positivt :) Bilder kommer imorn på all shopping. Om ni vill se förstås?! Kan säga att jag har fått mkt för pengarna idag, jag är  toknöjd. Även om min plånbok kanske inte är lika nöjd, men de blir snart påfyllning i den ;) haha.

Nej nu ska jag tabort sminket och hoppa i säng & dejta jon blund. För imorn är det yttligare en fullspäckad dag! I like it.
Btw, min bästakompis ska bli tv-kändis ÄNTLIGEN.. Som vi har längtat. Håll utkik på torsdagar hädanefter i tv4! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar