onsdag 20 oktober 2010

Rensa bort.

Tog en promenad in till stan för att möta upp Louise, frusen som en isglass gick vi in på Mache och tog en varsin sallad. Gick en stund på stan. Är de nån mer än jag som inte de tycker de finns något i affärerna? Jag hittade iaf ingenting. Vilket min plånbok kanske är glad för, men inte ja. Jag vill ha något nytt.
Tänkte egentligen ta en rensar dag i min garderob idag men finns inte ork till det. Slänga ut lite på tradera kanske? Skulle behöva rensa bland mina vänner på facebook också 498 vänner, inte heller okej. Skulle behöva rensa mina tankar också, tänker alldelles för mkt på de jag inte ska tänka på.. Mkt man skulle vilja här i livet och så lite man hinner med. Önskar att dynget hade fler timmar, önskar att jag hade oändligt med pengar, önskar jag hade dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar