onsdag 10 november 2010

Vinterväder

Imorse när jag slog upp mina blå så var det första jag såg snö. Blev faktiskt ganska glad, har längtat efter snön. Har mycket hellre snö och minusgrader, än blask & plusgrader. Så detta väder får gärna hålla i sig ett tag till.

Annars idag så har jag varit på en lägenhetsvisning, vi la ett bud direkt på plats men de är 2 visningar kvar på lägenheten så vi får se vart de hamnar. Har 2 lägenheter till som ja ska kolla på också.. Vill helst inte köpa den första bästa utan titta runt på olika innan ja bestämmer mig..
Sen mötte jag upp Lisa & Olle. Dom skulle käka lunch på Via appia. har aldrig ätit där, men shit vilket fräscht ställe. Så Emelie, ja vet vart vi ska äta våran lunch på Fredag :)

Nu väntar jag på thai mat.. Blir klippris & strimlat kött idag. I LÖÖÖÖVE IT. Låter inte så gott, men det är det! Yummie yummie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar