tisdag 9 november 2010

Tisdag

Har precis satt ner bakdelen i soffan och ska snart äta lite mat, idag blire tacos :) Har umgåtts med mami hela dagen. Hon kom och plockade upp mig vid 12, innan de hade jag hunnit tvätta 3 maskiner, varit ute på en morgonpromenad å rensat lite i garderoben som ja tänkte slänga ut på tradera.
Vi tog bilen till Bergvik där mamma shoppade loss, både till henne själv & mig. Sen åkte vi hem till henne och jag bjöd henne på mat. thaiwok blev de, mätta & beklåtna åkte vi ner till båtskjulet för att leta fram på mina betyg & min andra mobiltelefon. Hittade ingenting av de vi skulle ha men massa annat roligt, bl.a min gamla digitalkamera. Shit vilka gamla kort jag hittade där i. Fick mig ett gott skratt iaf =)

Imorn kommer min andra hälft hem, och hon kommer vara hemma Läääääääääänge nu :) Så på torsdag ska vi fira det. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar