torsdag 18 november 2010

Trött, tröttare Nathalie

Jag är helt död, klockan åtta ikväll tackar ja för mig och går och lägger mig. Ja ni läste rätt, ja ska inte ut ikväll. Blir första club moments ever ja missar och visst ska de vara den sista.  Fast jag hade redan bestämt det här i söndags. :) Det ska bli så skönt faktiskt. Men mina vapendragare Hanna, viktoria & zandra ska ut, speciellt Hanna hon bangar inte. De gillar vi. En annan börjar bli gammal och orkar inte längre. Men jag har sagt att dom ska berätta allt imorn :) iiih.
Ska nog stänga av ljudet på mobilen också, den har plingat ganska flitigt nu ikväll.. :P Vill inte bli störd i min skönhetssömn nu..
ÅÅh, Nu kom pappa med min räddning, en feeeeeet godispåse! :D Nej ska hoppa in i duschen nu  sen sätta på mig min morgonrock innan ja kryper ner i sängen. Godnattttt!!! :D:D

1 kommentar: