tisdag 16 november 2010

Thailand here I come :)

Känns skönt att det äntligen är bokat och klart. Har suttit och kollat efter biljetter varje dag. Men idag hittade jag dom perfekta, så vi slog till :) Blir borta i ungefär 3 veckor. Så de blir min första julafton borta från familjen, men vi får fira de när jag kommer hem sen.
Va lite roligt när vi skulle boka, först hittade jag en biljett på en sida. Fyllde i allt dom behövde, kom så långt att de stod betala. Men när vi klickade där så stod de att något gick fel, och vi gjorde om allting en gång till. Stod samma sak igen.. Tänkte aya skit samma. Så hittade vi en annan biljett som var mkt bättre.. Så bokade vi den istället, och köpet gick igenom. :D
Gick in på min mail för att skriva ut biljetten, då ser jag att jag har fått tre bekräftelser där. Pappa blev genast helt svett, då de va hans kort vi drog pengarna ifrån. Alltså hade vi dragit de tre ggr. Vill säga nästan 35 tusen. Han ville att vi skulle ringa till återförsäljaren till den första där de hade stått att de inte gick.. Men dom hade stängt, så vi måste vänta tills imorn.. För att bli helt säkra att de inte gått igenom, för när man klickar på visa biljetten så står de fel. Men man vill ju vara helt säker.. Tror ni han kommer kunna sova ;P haha. Han är tok nervös. Pratar om det hela tiden.. Eller är de jag som borde vara de kanske?!  Gaaah! Aya, jag ska till Thailand iaf :D:D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar