tisdag 2 november 2010

Kalas bra

Snart är även den här dagen över, har inte gjort allt för mkt idag. Jag och papi var hos sis och skulle hjälpa henne och fixa hennes persinenner. Men de gick inge bra, hade inte rätt verktyg så vi fick lägga ner projektet..
Såg på hemnet att det är två lägenheter lediga i sis trappuppgång. En etta på våning 1 och en tvåa på våning 2, sis bor på våning 3.  Pappa skojade och sa att vi skulle flytta dit, så skulle de bli en Bornehag på varje våning. Jag och sis flikade snabbt in att de vore bra, skulle bli billigt iaf, för då skulle vi kunna gå upp/ ner för att äta mat. Då tyckte han genast att den ide`n kanske inte var lika bra längre :P haha.

Sen skulle ja och pappa åka och köpa något gott att äta  för att  fira att min halsont är borta och jag kan äntligen äta något annat än blåbärssoppa & vindruvor. Vi åkte till affären för att se om de var något vi blev sugna på som vi kunde åka hem och laga till. Men vi kom inte på något så de slutade med att vi köpte en korv med mos på willys. FATTTIGT värre. Men pappa kom billigt undan iaf. haha. Sen gick vi in på willys igen och köpte oss en fet gottäpöse som vi klippte i oss i bilen på väg hem. Nu blire pokerkväll här hemma med grabbsen :) Värmer upp för imorn. Imorn ska ja ner på stan å fixa lite ärenden för jag är äntlligen friiiiiiiiiisk :) Kalas bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar