torsdag 4 november 2010

Familjemiddag.

Fick ju fin besök av min kära bror här igår, dock bara för en natt. Men alltid lika trevligt och träffa honom. Han hade ju som sagt beställt thaimat av pappas sambo. Så hon hade fixat iordning 6 olika rätter och massa såser till. Vi blev 10 personer, så alla fick inte ens plats runt bordet. Barnen (jag, louise och sis) fick sitta vid tv-bordet och äta.. haha. Men vi hade de lika mysigt där. Efter maten spelade grabbarna kort och vi tittade på tv :)

Jag tog några kort innan alla hade kommit.

Louise var den första som kom, pappa hällde upp LITE vin i hennes glas. Haha.

Jag tog EN cider innan maten, sen blev de cola för hela slanten.

Marre var gäst nr 2, han är kamera skygg. Men jag lyckades fånga honom på bild. Mouahha

Pappa

Robbin

Maten, behöver jag säga att det var GOTT?!


Svea var så klart med också, kom med sis.

Maten . Namnam


Marre, kusinvitamin & pappa på ett hörn spelar texas efter maten

Till efterrätt fick vi eirish coffe.. Fast de va till dom äldre, vi fick nygräddade bullar :)

2 kommentarer:

  1. Men ååååhhh, det såg ju hur smarrigt ut som helst! Lyllos. ;) Hihi.

    SvaraRadera