tisdag 2 november 2010

Regn regn regn

Idag är de sånt där riktigt tråkigt november väder ute, och jag är glad för att jag är sjuk så jag kan sitta inne med gott samvete hela dagen och bara titta på film å äta vindruvor och dricka blåbärssoppa. För de e typ de enda jag får i mig, har så ont i halsen att jag knappt kan svälja.. Inte ok.

Min syster är elak och skickar massa mms på allt gott hon kan äta däremot. Har haft viktigt samtal med Hannis också, här måste de planeras och fixas i tid!

Imorn är en bra dag denna vecka, för då kommer min bror hit från Skåne och ska hälsa på oss. Han har beställt thaimat av pappas sambo. Smaskens. Hoppas bara på att jag kan äta.. Sen tänkte ja följa med han ner till skåne när han ska åka hem igen för att hälsa på Jessica och Ellie å självklart mitt gamla jobb, å lite andra vänner som jag lärde känna där nere ;) Hoppas bara att de funkar för honom.. Ska prata med honom om de imorn :) Behöver komma ifrån karlstad lite känner ja..

1 kommentar:

  1. Ett tips!
    Kika gärna in på min blogg där du nu kan vinna en hårförlängning! :) (Radera kommentaren om du inte vill ha "reklam" i bloggen)
    http://www.sandraasp.com

    SvaraRadera