tisdag 16 november 2010

Mästerkock?!

Imorse ringde klockan 8 och de va bara att stiga upp. Jag blev mycket positivt överraskad av att solen lyste. Väderguden kanske lyssnade på mig igår, med andra ord :P haha. Skämt och sido. Åkte in till stan för ett möte, gick mycket fortare än vad jag trodde, dock vet jag inte om det gav mig något. Det återstår och se.
Åkte hem efter mötet och blev så sugen på räksmörgåsar så åkte förbi affären för jag skulle ändå dit och hämta ut ett paket.. och det här blev resultatet ;)




Smarrigt & mättande :) Trevlig dag på er. Min dag började bra och vet att den kommer sluta ännu bättre. Och om några timmar kommer ni få veta varför :)

3 kommentarer:

  1. Kan du skicka flaskpost med rakmacka tack?! ;) pussisar fran flintisfrida ;p

    SvaraRadera
  2. Ett skepp kommer lastat med räkmackor till flintisfrida ;) Undra om de räcker att ja skriver så, dom borde fatta att det är du va ;) hahaha.

    SvaraRadera
  3. hahaha formodligen...finns ingen annan som leker Homer Simpson har nere an jag :p

    SvaraRadera